مو آسیب دیده و مو رنگ شده را با نرم کننده بعد از رنگ کردن نرم کنید


چگونه مو ها ی آسیب دیده و مو رنگ شده را پس از رنگ کردن با نرم کننده نرم کنیم

مرحله اول:  

برگرداندن رطوبت از دست رفته به موهای رنگ شده

چگونه مو رنگ شده نرم کنیم

چگونه مو رنگ شده نرم کنیم

۱-استفاده از یک نرم کننده مناسب برای مو های رنگ شده

معمولا بعضی از نرم کننده ها شامل محصولات رنگ مو هستند که باید بکار برده شوند. اگر این نرم کننده مخصوص در دسترس نیست، کل موهایتان را با نرم کننده معمول خود حالت دهید، و برای حداقل ۳ دقیقه روی سرتان نگه دارید سپس با آب سرد بشورید. در اکثر مواقع رنگ باعث خشکی مو می شود پس همواره سعی کنید محصولی بخرید که نرم کننده  یکی از اجزای اصلی آن باشد. بعضی از نرم کننده ها بصورت جذبی هستند. اگر این نرم کننده ای است که شما استفاده میکنید، بلافاصله بعد از دوش گرفتن نرم کننده را به موی خود بزنید یا آن را اسپری کنید و کارتان با موهایتان تمام است.

تقویت مو بعد رنگ

تقویت مو بعد رنگ

۲-استفاده مناسب از یک نرم کننده قوی مو

برای افزایش حالت دهندگی معمول که بر روی موهایتان انجام میدهید، یکبار در هفته از یک نرم کننده قوی مو استفاده کنید این نوع محصولات تا عمق ریشه مو نفوذ می کنند. اگر ریشه های موهایتان چرب میشوند، به سادگی تنها بالای موهایتان را نرم کننده بزنید. بعد از چند دقیقه میتوانید آن را بشوری

۳- با آب گرم دوش خود را شروع کنید ودر آخر با آب سرد موهای خود را بشورید

 آب گرم پیاز موی شما را بازمیکند و آب سرد دوباره آن را میبندد. به عبارت دیگر آب گرم به موی شما اجازه خواهد داد تا آب را به خود جذب کند و آب سرد آب جذب شده را درون مو نگه خواهد داشت. بنابر این در مقابل وسوسه دوش آب گرم مقاومت کنید، بعدا به خاطر این کار از داشتن موهایی زیبا لذت خواهید برد!

مرحله دوم:

مهیا ساختن شرایط مناسب برای مو رنگ شده

درمان سوختگی مو دکلره

درمان سوختگی مو دکلره

۱-هر روز موهایتان را نشورید.

شستن زیاد موها در واقع آن ها را خشک و باعث ریزش آن ها میشود، بنابراین اگر میتوانید برا چند روز از شستن موهایتان خود داری کنید ( در واقع به همین دلیل است که دم اسبی اختراع شده است). زمانی که شما دوش میگیرید، موهایتان را بالا بیاورید و در یک کلاه قرار دهید تا دست و پا گیرتان نشود. اینکه نمیخواهید موهایتان را بشورید دلیل نمی شود که دوش هم نگیرید!

هر شخصی نیاز های متفاوتی دارد. برخی از ما نیاز به شستشو هر دو روز یکبار داریم، به ریشه مو هایتان نگاه کنید اگر چرب شده آنها را بشورید در غیر اینصورت از شستن آنها صرفه نظر کنید.

بهترین ماسک مو آسیب دیده

بهترین ماسک مو آسیب دیده

۲-برای شستشوی موهایتان از یک شامپو و نرم کننده خوب استفاده کنید.

شما شامپویی سبک که فاقد سولفات باشد نیاز دارید، اگر شامپو مصرفی شما حاوی چربی برای تغذیه مو است این شامپویی مناسب برای مو های رنگ شده است.

شامپو را بر روی ریشه و نرم کننده را در انتهای موها متمرکز کنید. نرم کننده ها معمولا چرب ترند، شما میخواهید انتهای مو را تغذیه کنید نه اینکه ریشه موها را چرب کنید.

پیرایش مو آسیب دیده

پیرایش مو آسیب دیده

۳- تا جای ممکن از ابزار حرارتی حالت دهنده استفاده نکنید.

ابزار حرارتی حالت دهنده مو، موهای شما را خشک تر کرده و به آن ها آسیب می زنند، ولی با این حال در بعضی مواقع قابل استفاده است. دم اسبی، تل ها هم میتوانند فر شدگی های مو را پنهان کنند. این ها یک راه حل کوتا ه مدت برای یک مشکل بلند مدت هستند. بنابراین این وسایل آهنی را رها کنید و از طلای طبیعی بودن چند روز در هفته لذت ببرید. شما میتوانید بهبود و پیشرفت را در عرض چند هفته ببینید.

اگر شما در تنگنا هستید سعی کنید حرارت دستگاه فرزنی یا صاف کننده خود را کم کنید. آن ها به اندازه ای که شما می خواهید از آن ها استفاده کنید خوب نیستند ولی از هیچ بهترند.

روش آرایش مو رنگ شده

روش آرایش مو رنگ شده

۴- با یک زمانبندی مناسب مو های رنگ شده خود را پیرایش کنید

کوتاهی ماهی یکبار ایده آل است، ولی اگر موی شما به دلیل رنگ شدن دچار آسیب شده بهترین راه حل برای آن (در صورت بالا بودن آسیب مو) کوتاهی مو است، به این دلیل که کوتاهی مو سبب جوان شدن و رشد مجدد مو می شود.

درمان مو های سوخته دکلره

درمان مو های سوخته دکلره

۵- غذایی را برای خوردن انتخاب کنید که به سلامت مو های شما کمک کند.

هر روز، یک عادت غذایی متعادل داشته باشید. آیا می دانید که چرا افراد با رژیم غذایی بسیار سخت و شدید، موهای خوبی ندارند؟ به خاطر اینکه شما واقعا آن چیزی هستید که میخورید. اگر بدن شما دارای تغذیه ای باشد که فقط برای تامین انرژی بیرون رفتن کافی باشد مطمئنا اینگونه تغذیه ای برای مو ها جواب نخواهد داد! پس مطمئن شوید که پروتئین ، روی، آهن، و همه ویتامین ها و مواد معدنی ضروری را دریافت میکنید. مو، پوست و ناخن های شما در این صورت بهتر دیده خواهند شد. نوشیدن مقدار زیاد آب نیز مفید خواهد بود. درست مثل سرکه سیب که موها را تمیز میکند،   آب خوردن کل بدن را میشوید و سم زدایی میکند. هر چه بیشترآب بنوشید، کل بدنتان سالم تر خواهد بود.

مرحل سوم :

 استفاده از مرطوب کننده های خانگی

تقویت مو رنگ شده

تقویت مو رنگ شده

۱- گام اول، استفاده از معجون تخم مرغ استفاده کنید.

برای دیدن نحوه استفاده از معجون تخم مرغ و دیگر روش های خانگی اینجا کلیک کنید

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/how-to-soften-dyed-hair

 

آرامیس, آرایشگاه آرامیس, آرایشگاه رنگ مو سعادت آباد, آرایشگاه رنگ مو شهرک غرب, آرایشگاه رنگ مو غرب تهران, آرایشگاه رنگ و مش سعادت آباد, آرایشگاه رنگ و مش شهرک غرب, آرایشگاه رنگ و مش غرب تهران, رنگ مو ترکیبی, سالن رنگ و مش سعادت آباد, قیمت ترکیب رنگ, قیمت رنگ و مش



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: